Klacht over uw verblijf bij Van der Valk

Wij doen ons best om uw verblijf bij Van der Valk zo aangenaam mogelijk te maken! Helaas kan het voorkomen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.

Mocht u een klacht hebben tijdens uw verblijf bij een van onze hotels, richt u zich dan tot de receptie van het hotel. Op deze manier biedt u het hotel de mogelijkheid om de klacht meteen op te lossen.  

Wanneer u na uw verblijf bij een van onze hotels een klacht heeft, raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met het hotel om een melding te maken. Van der Valk beschikt namelijk niet over een centraal hoofdkantoor. Alle hotels zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen klachtenafhandeling. Op de contactpagina van de hotelsite kunt u de contactgegevens van het desbetreffende hotel terugvinden. De Van der Valk hotels streven ernaar om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Een overzicht van alle Van der Valk vestigingen kunt u terugvinden op: https://www.valk.com/hotels

Klacht of vraag over het Valk Loyal programma
Klachten of vragen over het Valk Loyal programma kunt u sturen naar: loyal@valkinternet.nl
Meer informatie over het Valk Loyal programma kunt u terugvinden op: https://www.valkverrast.nl/valk-loyal

Klacht of vraag over uw Valk Giftcard
Klachten over de Valk Giftcard kunt u sturen naar info@valkgiftcard.com
Meer informatie over de Valk Giftcard kunt u terugvinden op: https://www.valkverrast.nl/giftcard

Feedback over de hotelsite
Mocht u tegen problemen aanlopen op de website, kunt u een melding maken via feedback@valkinternet.nl
Beschrijf hier zo uitgebreid mogelijk waar u tegenaan loopt, indien mogelijk aan de hand van screenshots en/ of de URL van de website waar u problemen ondervindt.

Klachten melden via het ODR platform
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.