Home

Meest gestelde vragen

Heeft u een vraag over het Valk Loyal programma en komt u er niet helemaal uit? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen over het Valk Loyal programma. Staat u vraag er niet tussen? Neem dan contact op met loyal@valkinternet.nl 

Wat is Valk Loyal?
Valk Loyal is een online loyaliteitsprogramma van de Van der Valk Hotels. Alleen online boekingen die u maakt via onze websites met uw Valk Account vallen onder de Valk Loyal voordelen en ziet u terug in uw Valk Account.

Hoe maak ik een Valk Account aan?
Ga naar https://www.valkverrast.nl/valk-loyal. Klik onderaan de pagina op de oranje button ‘Registreer direct een Valk Account’. Vul hier uw persoonlijke gegevens in en klik op ‘Maak Valk Account aan’. U ontvangt vervolgens een e-mail dat uw Valk Account succesvol is aangemaakt.

Ik heb offline (via telefoon, mail of direct) een boeking gemaakt en wil deze graag laten koppelen aan mijn Valk Account. Is dit mogelijk? 
Het is helaas technisch niet mogelijk om een offline reservering te koppelen aan het Valk Account. Over offline reserveringen spaart u daardoor ook geen Loyal tegoed. Om gebruik te kunnen maken van de voordelen van een Valk Account, kunt u een nieuwe reservering maken met uw Valk Account en de oude offline reservering annuleren.

Ik ben vergeten Loyal tegoed in te zetten tijdens mijn reservering. Kan ik dit later nog inzetten? 
Het is mogelijk om uw Loyal tegoed nog in te zetten als u nog niet vooruitbetaald heeft. Tot 24 uur voor aankomst krijgt u de mogelijkheid om uw reservering vooruit te betalen in het Valk Account. De reservering vindt u terug onder ‘Actuele reserveringen’. Binnen minder dan 24 uur voor aankomst worden de buttons voor vooruitbetaling niet meer getoond.

Kan een boeking geannuleerd worden als er Loyal tegoed is ingezet?
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw reservering annuleren in uw Valk Account. Het Loyal tegoed wordt automatisch teruggestort op uw Valk Account als u de reservering annuleert. Dit kan maximaal 1 uur duren voordat dit zichtbaar is in uw account. Bij Non Refundable reserveringen wordt het Loyal tegoed niet teruggestort.

Ik heb een Valk Account aangemaakt. Kan ik dan bij de eerste reservering al gebruik maken van de voordelen van het Valk Account? 
Ja, u kunt na het aanmaken van het Valk Account bij uw eerste reservering direct gebruik maken van de voordelen van het Valk Account. U kunt alleen gebruik maken van de voordelen van een Valk Account als de reservering online geboekt is via het Valk Account.

Ik heb eerst een reservering gemaakt en daarna een Valk Account aangemaakt. Ik wil graag dat mijn reservering gekoppeld wordt aan mijn account. Hoe is dat mogelijk?
Hiervoor dient u een mail te sturen naar loyal@valkinternet.nl met uw reserveringsnummer en e-mailadres waaraan uw Valk Account is gekoppeld. Wij kunnen dan uw reservering koppelen aan uw Valk Account. Het Valk Account dient wel voor de incheckdatum van de reservering plaatsvindt aangemaakt te zijn, anders kan de reservering niet meer gekoppeld worden aan het Valk Account. 

Ik heb geen Loyal tegoed ontvangen. 
Is uw reservering een offline reservering geweest? Hierover spaart uw geen Loyal tegoed.

Ik heb minder Loyal tegoed ontvangen dan ik eigenlijk zou krijgen.
Over overnachtingen ontvangt u €5 tegoed per nacht. Betreft uw reservering een actietarief, non refundable, last minute of arrangement? Dan spaart u €2,50 p.p. op het gehele verblijf. Over corporate reserveringen spaart u geen loyal tegoed.

Ik heb al meerdere reserveringen gemaakt die al uitgecheckt zijn voordat ik een Valk Account had. Kunnen deze reserveringen toegevoegd worden aan mijn Valk Account? 
Het is helaas niet mogelijk om reserveringen die voor het aanmaken van het Valk Account uitgecheckt zijn, alsnog toe te voegen aan het Valk Account. Daarnaast is het ook niet mogelijk om Loyal tegoed over deze reserveringen met terugwerkende kracht te ontvangen.

Hoe lang is het Valk Loyal saldo geldig?
U ontvangt na uw verblijf het Valk Loyal saldo en een mail met daarin de hoogte van het opgespaard tegoed.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
U kunt uw wachtwoord wijzigen via https://www.valkverrast.nl/mijn-valk-account/log-in/doAction/forgotPassword. Gelieve geen nieuw account aanmaken. Het is niet mogelijk om accounts samen te voegen, waardoor het tegoed van uw oude account verloren raakt.