De Van der Valk hotels zijn geopend

Per 15 september 2021 gelden de volgende maatregelen bij de Van der Valk hotels: 

De Van der Valk hotels en restaurants zijn geopend, echter maatregelen van de Rijksoverheid en het RIVM worden opgevolgd om uw verblijf veilig en verantwoord te kunnen laten verlopen. Voor de maatregelen van een specifiek hotel verwijzen wij u graag door naar de website van het hotel zelf.

Hotelfaciliteiten
Restaurant voorzieningen
Roomservice
Boeking annuleren of wijzigen

Aangepaste maatregelen

Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook weer snel te mogen verwelkomen  voor een veilig en comfortabel verblijf in een van onze Van der Valk hotels.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in onze hotels.


 

Veilig & Vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan een van onze hotels het volgende beleid na te leven:

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd gepaste afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Hygiene in het hotel

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en comfortabel mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet,

Familie Van der Valk

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel geopend zijn? 
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn.  

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig? 
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kunt worden.  Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken.   

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen?  
Restaurants en bars zijn geopend. Voor informatie en openingstijden verwijzen we u graag door naar de specifieke hotelpagina.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen? 
Ja, het is mogelijk om roomservice op uw kamer te bestellen. Bekijk voor het actuele aanbod de specifieke hotelpagina.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend? 
Om na te gaan welke faciliteiten open zijn in het hotel, kunt u het beste contact opnemen met het hotel zelf. Bekijk het overzicht van alle Van der Valk Hotels. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Voor de voorwaarden van uw boeking, kunt u het beste contact opnemen met het hotel zelf. Bekijk het overzicht van alle Van der Valk Hotels. Mocht u al geboekt hebben, vindt u de voorwaarden ook terug in de ontvangen bevestigingsmail.