KPMG - Customer Experience Excellence

Van der Valk Hotels is dit jaar naar de bovenste positie geklommen in het Customer Experience Excellence rapport van KPMG. Wij zijn de nummer één van heel Nederland op het gebied van klantbeleving! Na in 2018 de 5e plek te hebben behaald is Van der Valk dit jaar als 1e geëindigd bij de Nederlandse Customer Experience Excellence Analysis 2019! Het onderzoek is uitgevoerd bij ruim 5000 Nederlandse consumenten die meer dan 200 verschillende merken in 10 verschillende sectoren vertegenwoordigen. Het rapport heeft deze diverse Nederlandse bedrijven beoordeeld op 6 punten. Namelijk op:

  • Personalisatie
  • Integriteit
  • Verwachtingen
  • Realisatie
  • Tijd en Moeite
  • Empathie 

De consumenten waarderen onze Hotelketen vanwege het gevoel van ‘echte gastvrijheid’, blijkt uit het onderzoek. Ook waarderen ze de extra tijd en moeite die onze werknemers nemen om de zware verwachtingen van de gast keer op keer te overtreffen. 

Wij zijn erg trots op deze prijs en we zullen er daarom ook alles aan doen om de 1e plaats te behouden!

Bekijk het rapport